Πολιτική Ποιότητας
Η εφαρμογή και η υποστήριξη του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας, σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001:2015, είναι μια στρατηγική επιλογή των ανώτατων στελεχών του οργανισμού, με στόχο την επίτευξη αποτελεσματικών διαδικασιών και υπηρεσιών στην παραγωγή σύνθετων θερμομονωτικών πάνελ, και την ικανοποίηση τόσο των αναγκών της αγοράς, όσο και των νομικών και κανονιστικών απαιτήσεων που ισχύουν για την επιχειρηματική δραστηριότητα και τα παραγόμενα προϊόντα.
Το προσωπικό του οργανισμού συμμερίζεται απόλυτα την Πολιτική Ποιότητας, και εργάζεται με γνώμονα την ικανοποίηση των απαιτήσεων των πελατών. Οι εργαζόμενοι δεσμεύονται, ο κάθε ένας ξεχωριστά, για την επίτευξη των στόχων που θέτει ο οργανισμός.
Οι στρατηγικοί στόχοι της METECNO BULGARIA είναι:● Η αύξηση της αποτελεσματικότητα της γραμμής παραγωγής, προκειμένου να βελτιωθεί ο χρόνος παράδοσης.
● Η διασφάλιση ποιότητας υψηλού επιπέδου για τα παραγόμενα προϊόντα.
● Η διεύρυνση της γκάμας των παραγόμενων προϊόντων.
● Η εμπλοκή τοπικών προμηθευτών στην αλυσίδα παραγωγής, στο πλαίσιο μιας ισχυρής επέκτασης.
Οι αρχές που βρίσκονται στον πυρήνα του συστήματος διαχείρισης ποιότητας, και η ποιότητα των δεσμεύσεων που απορρέουν από τη συγκεκριμένη πολιτική ποιότητας, αποτελούν ένα πλαίσιο για τον καθορισμό μετρήσιμων ποιοτικών στόχων που μπορούν να περιγραφούν και ακολούθως:
1. ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ:
Δίνεται σταθερή και διαρκής προσοχή κατά τη φάση της πώλησης και της διαχείρισης της παραγγελίας, έτσι ώστε να επιτυγχάνεται συμμόρφωση με τις προσδοκίες του πελάτη, και να διασφαλίζεται η ικανοποίησή του όσο αφορά τις προδιαγραφές και την καταλληλότητα των προϊόντων, και την έγκαιρη ανταπόκριση στις ανάγκες του.
2. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ:
Οι άνθρωποι σε κάθε επίπεδο αποτελούν την πεμπτουσία του οργανισμού, και μόνο η δέσμευσή τους και η επίγνωση του ενεργού τους ρόλου στις διαδικασίες του οργανισμού, επιτρέπουν την ενεργοποίηση και ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους για τους κοινούς στόχους και τη συνεχή αναβάθμιση της παραγωγικότητας.
3. ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ:
Συνειδητοποιώντας ότι,
"οι μετρήσεις είναι το κλειδί, χωρίς μετρήσεις οι έλεγχοι δεν είναι δυνατοί.
χωρίς ελέγχους, η σωστή διαχείριση δεν είναι δυνατή.
χωρίς σωστή διαχείριση, δεν επιτυγχάνεται βελτίωση"
προωθείται, εντός του οργανισμού, μεθοδική συλλογή και καταγραφή δεδομένων, με στόχο τη λεπτομερή και ακριβή ανάλυσή τους.
Η δέσμευση για συνεχή βελτίωση ενσωματώνεται στους στόχους του ετήσιου πλάνου, στο οποίο καθορίζονται συγκεκριμένοι επιμέρους στόχοι και σχέδια δράσης, που στη συνέχεια ανατίθενται στα ανάλογα επίπεδα της δομής του οργανισμού.
Η διοίκηση δεσμεύεται να τηρεί τις ισχύουσες νομικές και κανονιστικές απαιτήσεις και το πλαίσιο αξιών του οργανισμού. Να παρέχει πόρους και μέσα – κατάλληλα για την υλοποίηση των καθορισμένων στόχων και καθηκόντων – όσον αφορά τον εξοπλισμό, την πληροφόρηση, τους οικονομικούς και χρηματοοικονομικούς πόρους, και να επιτηρεί συνεχώς την καταλληλότητα και την επάρκειά τους.
Η διοίκηση ορίζει έναν εκπρόσωπο, υπεύθυνο για την εφαρμογή και τη βελτίωση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας, βάσει προκαθορισμένων διαδικασιών. Σε τακτά χρονικά διαστήματα, κατά τη διάρκεια των αναθεωρήσεων, η διοίκηση αναλύει την εξέλιξη του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας, προκειμένου να διαβεβαιώνει τη διαρκή συμμόρφωση, την επάρκεια και την αποτελεσματικότητά του.
01.06.2017
General Manager
Carlo Rossi